سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار‌های دوستانه بین المللی فوتبال؛

پیروزی تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و فرانسه در شب تساوی پرتغال

تیم‌های ملی فوتبال شب گذشته «دو شنبه» در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ در بازی‌های دوستانه به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های دوستانه فوتبال شب گذشته «دو شنبه» در سراسر جهان برگزار شد و تیم‌های مطرح به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در یک دیدار نزدیک موفق شد با نتیجه ۲ - یک عربستان سعودی را شکست دهد. عربستانی‌ها در گروه اول رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با مصر، اروگوئه و روسیه هم گروه هستند و ایتالیایی‌ها غایب بزرگ این جام هستند.

تیم ملی فوتبال پرتغال که با تیم ملی کشورمان، اسپانیا و مراکش در رقابت‌های جام جهانی هم گروه است در یک دیدار دوستانه با تونسی که چندی پیش توانسته بود شاگردان کی روش را با یک گل گل شکست دهد به تساوی ۲-۲ دست یافتند. تونسی‌ها در جام جهانی با تیم‌های بلژیک، پاناما و انگلیس در گروه هفتم قرار دارند.

تیم ملی فوتبال فرانسه هم در دیگر دیدار مهم دوستانه توانست با نتیجه ۲ - صفر جمهوری ایرلند را شکست دهد. آن‌ها در جام جهانی روسیه با تیم‌های استرالیا، پرو و دانمارک در گروه سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام /

دیدار‌های دوستانه فوتبال جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
مسئولین چه جوابی دارند؟ تیم هایی مثل عربستان با چه کشورهایی بازی آماده سازی انجام می دهند و ما با چه کشورهایی؟ لطفا بپرسید و دلیل آنرا رسانه ای کنید.