سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهاد‌های مدنی انگلیس خواهان محاکمه ایهود باراک شدند

همزمان با سخنرانی نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در انگلیس شمار زیادی از قشر‌های مختلف مردم با تجمع مقابل محل سخنرانی وی بازداشت و محاکمه او را به عنوان جنایتکار جنگی خواستار شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با حضور و سخنرانی ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در یک مرکز صهیونیستی در انگلیس شمار زیادی از قشر‌های مختلف مردم با تجمع مقابل ساختمان این مرکز بازداشت و محاکمه وی را به عنوان جنایتکار جنگی خواستار شدند.

قشر‌های مختلف مردم در فینچلی انگلیس در اعتراض به حضور ایهود باراک با شعار "این جنایتکار را به جای میزبانی محاکمه و مجازات کنید"، خشم و انزجار خود را از سردمداران رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

معترضان همچنین با شعارهای "باراک جنایتکار جنگی است"، "دست از فلسطین بردارید" و "به اشغال و محاصره فلسطین پایان دهید" بر ضرورت مجازات قاتلان مردم فلسطین تاکید کردند و بازگشت فلسطینیان را به سرزمین آبا و اجدادی‌شان خواستار شدند.

در این تجمع اعتراضی که شماری از خاخام‌های یهودی هم حضور داشتند، اعلام شد دستان باراک به خون مردم مظلوم فلسطین آغشته است و باید پاسخگوی جنایاتی که مرتکب شده است، باشد و مجازات شود.

معترضان در حالیکه تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین پرچم فلسطین را در دست داشتند، دعوت از ایهود باراک نخست وزیر سابق این رژیم را شرم‌آور و مایه ننگ دانستند.

تشکل‌های فلسطینی، صلح‌طلبان و چندین نهاد مدنی فعال در مسائل ضد جنگ نیز ضمن انتقاد شدید نسبت به حضور ایهود باراک در انگلیس، محاکمه وی را به عنوان جنایتکار جنگی و قاتل مردم فلسطین خواستار شدند.

این تجمع به همت کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار و در آن بر ضرورت دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین و محاکمه عاملان جنایت علیه فلسطینیان تاکید شد.

انتهای پیام/

مردم انگلیس خواستار بازداشت ایهود باراک به عنوان جنایتکار جنگی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.