سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح چگونگی کشف 2 محموله موادمخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه به تشریح چگونگی کشف 2 محموله موادمخدر در کرمانشاه رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ علیرضا دلیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در عملیات نخست که یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر استان قصد ورود محموله تریاک از شهرهای جنوب شرقی کشور به کرمانشاه را داشت پس از انتقال کامیون حامل مواد مخدر به مقر پلیس و بازرسی از آن مقدار، 50 کیلو و 400 گرم مواد مخدر تریاک که در قسمت تاج خودرو به شکل بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
وی گفت: 2 متهم این پرونده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب معرفی شدند.
دلیری افزود: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس کرمانشاه پس از آگاهی از اینکه یک دستگاه خودرو سنگین اقدام به تهیه مواد مخدر از استانهای جنوب شرقی کشور کرده و قصد توزیع آن در سطح استان کرمانشاه را دارد شناسایی و توقیف خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از شناسایی خودروی حامل مواد مخدر نسبت به توقف آن اقدام و در بازرسی های صورت گرفته مقدار 32 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که با استفاده از کاربن و گریس برای عدم شناسایی توسط سگ های موادیاب به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
دلیری گفت: در این راستا نیز راننده دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور حکم ماسب در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری متهمان پرونده قاچاق مواد در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.