سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتدای تیرماه سال جاری؛

سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی آغاز می شود

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی از ابتدای تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ممبینی، رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان به برگزاری جلسات و هماهنگی‌های لازم برای آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای تیرماه و پس از پایان ماه مبارک رمضان، این طرح آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی برای آغاز سنجش سلامت نوآموزان در استان درحال برگزاری است اذعان کرد: در تلاشیم سامانه ثبت ‌نام دانش‌آموزان تا هفته پایانی خردادماه به منظور نوبت گیری دانش آموزان براس سنجش سلامت فعالیت خود را آغاز نماید.

ممبینی زمان آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان را ابتدای تیرماه عنوان کرد و اذعان داشت: این طرح تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه سال گذشته طرح سنجش سلامت در 40 پایگاه در سراسر استان اجرا شد، تصریح کرد: در سال جاری تعداد پایگاه‌های سنجش دانش ‌آموزان به 56 پایگاه افزایش می یابد، ضمن اینکه 3 پایگاه سنجش سلامت عشایری نیز برپا خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هنوز آمار رسمی از سوی ثبت احوال به ما اعلام نشده است بیان داشت: پیش‌بینی می‌ شود بیش از 100 هزار نوآموز در بدو ورود به پایه اول، سنجش شوند.

علی ممبینی به انجام سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی برای سومین سال در استان اشاره کرد و افزود: حدود 100 هزار نوآموز پیش دبستانی در استان وجود دارد که سنجش سلامت 50 درصد از این نوآموزان در برنامه ما پیش‌بینی شده اند.

انتهای پیام/گ

آغاز طرح سنجش سلامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.