سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های تابستانه نیروی انتظامی مازندران با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی

نیروی انتظامی مازندران در اجرای طرح‌های تابستانه به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از اقدامات فرهنگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود فیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت:: ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری استان را از مهمترین مولفه‌های پلیس در اجرای طرح تابستانه است.

وی افزود: طرح‌های تابستانه نیروی انتظامی، در چندین بخش پیش بینی و تعریف شده که می‌توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی اشاره کرد. با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه‌ها برخورد می‌شود.

سردار فیضی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سوی برخی افراد ناآگاه، بر ضرورت پیشگیری و مقابله هرگونه ناهنجاری اجتماعی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی مازندران کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از اقدامات فرهنگی را از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های تابستانه برشمرد و افزود: برای این منظور، تمامی متولیان فرهنگی، بیشترین مسئولیت را در راستای ارتقاء فرهنگ ایرانی و اسلامی و ارزش‌های دینی برعهده دارند.

وی گفت: بیشترین آمار غریق استان مازندران در سال گذشته، مربوط به شنا در خارج از مناطق اجرای طرح و مناطق ممنوعه، بوده است.
وی افزود: ۳۶۱ منطقه شنا ممنوع امسال در نوار ساحلی مازندران شناسایی شد.
انتهای پیام/آ

برخورد با هنجارشکنان تفرجگاه‌ها و سواحل مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.