سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه قم عنوان کرد؛

یک دانشجوی حادثه دیده دانشگاه قم همچنان در کما به سر می برد

ابراهیمی گفت:چهار دانشجوی دختر دانشگاه قم هفته پیش در بلوار غدیر دچار سانحه تصادف رانندگی شدند که سه نفر از این دانشجویان از بیمارستان مرخص شده ولی یک نفر در حالت کما قرار دارد به بیمارستان تهران منتقل شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حمیدرضا ابراهیمی،مدیر روابط‌عمومی دانشگاه قم ، با اشاره به سانحه تصادفی که هفته پیش برای چهار تن از دانشجویان دختر دانشگاه قم اتفاق افتاد گفت: این چهار دانشجو پس از افطار، در بلوار غدیر قم دچار سانحه تصادف رانندگی و راهی بیمارستان شدند که از این چهار نفر دو نفر به صورت سرپایی مداوا و دو نفر در بخش «ICU» بستری شدند.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه قم ادامه داد: دانشجویی که در حالت کما قرار دارد به بیمارستان تهران منتقل شده است و روند درمان وی در بیمارستان تهران پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از دو دانشجویی که در بخش «ICU» بستری بود از این بخش مرخص شد ولی یکی دیگر از دانشجویان همچنان در حالت کما در «ICU» بستری و نیازمند دعای مردم است.

ابراهیمی از حضور مسئولان دانشگاه قم در ساعات نخستین این حادثه در بیمارستان و پیگیری روند درمان دانشجویان حادثه‌دیده توسط آنان خبر داد و عنوان کرد: مسئولان دانشگاه قم از جمله معاون دانشجویی و حراست این دانشگاه و همچنین خانواده این دانشجویان همواره پیگیر وضعیت درمانی آنان بوده و هستند.

انتهای پیام/ح

سه دانشجوی سانحه‌دیده دانشگاه قم از بیمارستان مرخص شدند/ یک دانشجو همچنان در کما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.