سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهزادی: بین ۲ تا سه نفر ورودی بازی‌های آسیایی را کسب می‌کنند/ فدراسیون نگاه حمایتی به توکلی دارد

نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: پیش بینی ام این است که ۲ یا سه نفر از دختران ما بتوانند سهمیه ورودی بازی‌های جاکارتا را کسب کنند.

پریسا بهزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط دوومیدانی کاران گفت:خوشبختانه دوومیدانی کاران در مرحله اول و دوم لیگ طلایی توانستند نزدیک به 10 رکورد ملی را جابجا کنند و این موضوع نشان می دهد  ، هیئت های استانی سخت در تلاشند شرایطی را مهیا کنند تا ورزشکاران حد نصاب های بهتری را به نسبت به گذشته به ثبت برسانند.

او ادامه داد: سعی و تلاش تمام ورزشکاران این است، بتوانند در این مدت باقیمانده تا مسابقات آغاز فصل دوومیدانی که تیر ماه برگزار می شود خوب تمرین کنند تا بتوانند به نتایج خوبی دست یابند.امیدوارم برخی از نفرات ملی پوش ما به حد نصاب های تعیین شده که توسط اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برای ورزشکاران در نظر گرفته شده دست یابند.

بهزادی درباره اینکه پیش بینی می کند در بخش دختران چند سهمیه برای جاکارتا کسب کنیم،گفت: سازمان تیم های ملی دوومیدانی رکوردهایی را برای دختران تعیین کرده که بتوانند نه تنها در جاکارتا مقابل دیگر ورزشکاران حرفی برای گفتن داشته باشند بلکه حتی به عناوین جالب توجهی هم در آن رقابت ها برسند.پیش بینی ام این است که لااقل 2 یا سه نفر از دختران ما بتوانند در جاکارتا بین نفرات اعزامی جایی داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره رکورد شکنی سپیده توکلی در مرحله دوم لیگ طلایی و آخرین شرایط او گفت: خیلی خوشحالم که او توانست پس از بازی های آسیایی اینچئون بار دیگر رکورد پرش ارتفاع کشورمان را تغییر دهد به نوعی بارقه های امید را در میان سایر ورزشکاران زنده کند که آنها هم می توانند با تمرینات مداوم در سایر مواد رکورد ملی را تغییر دهند. او از اسفند سال گذشته تاکنون تمریناتش را زیر نظر مربی اش دنبال می کند و خوشبختانه روز به روز شرایط این ورزشکار بهتر از گذشته می شود.او قرار است به زودی برای برگزاری یک رقابت بین المللی به ازبکستان برود شرایطش را مورد ارزیابی قرار دهد.

بهزادی درباره اینکه آیا فدراسیون قصدی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی دارد یا خیر،گفت: با توجه به اینکه تنها ورزشکار شانس مدال ما در بانوان خانم توکلی است ، به همین علت فدراسیون یک نگاه حمایتی به او دارد.

انتهای پیام/

اظهارات بهزادی درباره آخرین شرایط دوومیدانی کاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.