سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن دنبال تمکین ایران به اصلاح برجام است

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با بیان اینکه دشمن قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده است گفت: دشمن دنبال تمکین ایران به اصلاح برجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سردار علی رزمجو عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، اظهار داشت: مردم در جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر پیوند اعتقادی، عاطفی، عقلانی و معنوی دارند و این پیوند ناگسستنی با خون شهدا، جانبازان و صبر و استقامت ازادگان گره خورده است.

رزمجو با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات خود جنگ اقتصادی تمام عیاری را بر علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است، افزود: نارضایتی مردم و راه اندازی نافرمانی مدنی، دامن زدن به جدایی مردم از حاکمیت و ایجاد رویارویی ان‌ها با نظام اسلامی، فشار روانی سنگین بر مسولان با افزایش انتظارات اقتصادی، و وادار سازی نظام به تمکین اصلاح برجام از اهداف جنگ اقتصادی دشمن بر علیه ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن از سامانه موشکی قدرتمند و بازدارنده جمهوری اسلامی وحشت دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با مختصاتی متفاوت از تمام نظام‌های سیاسی موجود در جهان در راستای مقابله با قدرت‌های استکباری ارایش گرفته، و ارامش دشمنان را بر هم زده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با غلبه بر توطئه‌ها و نقشه‌های شرکای استکبار و عوامل داخلی آن پیروزمندانه پا به عرصه ۴۰ سالگی خود گذاشته است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و عمران و آبادانی خدمات شایانی صورت گرفته است.

رزمجو با بیان اینکه دشمن قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده است، گفت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع تهدید‌ها و تحریم‌ها دست و پنجه نرم کرده است و بار ملت ایران غالب، و دشمن مغلوب همه توطئه‌های خود بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر، ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه فرمانده سپاه سیدالشهدا دیر، اظهار داشت: دولت و ملت با آگاهی، بصیرت و شعور انقلابی در مقابل نقشه‌های شوم دشمن با اتحاد و همبستگی خود صف آرایی کنند.

در این آیین ضمن تجلیل از خدمت صادقانه میرزا احمدی، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان به عنوان سرپرست سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر معرفی شد.

انتهای پیام/م

دشمنان قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده‌اند

برچسب ها: شهدا ، سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.