سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن های «ضیافت باران و سحر خیزان کوچک» در فرهنگسرای رازی

فرهنگسرای رازی به مناسبت مبارک ماه رمضان و ضیافت الهی از تاریخ 7 تا 10 خرداد‌ماه جاری به مدت 4 شب با جشن‌های «ضیافت باران و سحرخیزان کوچک» میزبان شهروندان است.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشن‌های «ضیافت باران و سحرخیزان کوچک» ۷ تا ۱۰ خرداد به مدت چهار شب در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.

این برنامه  با اجرای شهاب حسین‌زاده مجری صداوسیما برگزار می‌شود و برنامه‌های جذاب و متنوع در نظر گرفته شده که اوقات خوشی را برای شهروندان رقم خواهد زد.

قرائت قرآن حسین شالچی قاری بین‌المللی، اجرای ابتهال عطاالله رمضانی، موسیقی زنده با حضور مهدی عبدولی، مولودی‌خوانی و اجرای موسیقی آذری تنها بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده در سه شب ابتدای برنامه است.

جشن «سحرخیزان کوچک»در شب چهارم  به صورت ویژه مخصوص کودکان و نوجوانان روزه اولی تدارک دیده شده است که شامل برنامه‌های متنوع و متناسب کودکان و نوجوانان است، تلاوت قرآن قاری نوجوان و منتخب مسابقات قرانی سراج، اجرای سرود توسط گروه سرود نوجوانان ناحیه سپاه، اجرای برنامه قرآنی با حضور حجت‌الاسلام راستگو مجری قدیمی برنامه‌های قرآنی صداوسیما که متولدین دهه 50 و 60 خاطرات بسیاری از برنامه بازی با کلمات وی دارند و اجرای مولودی‌خوانی نوجوانان گروه نوگلان حسینی از جمله برنامه ها است.

لازم به ذکر است؛ این برنامه از ساعت 21 تا 23 در فرهنگسرای رازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ماه رمضان ، رمضان 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.