سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش بازی های بومی و محلی در جشنواره پسته و بستنی کبوترخان

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی رفسنجان از نمایش بازی های بومی و محلی اصیل رفسنجان در جشنواره پسته و بستنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جواد حاج باقری، رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان رفسنجان گفت: این مسابقات با هدف احیای بازی های بومی و محلی در رشته های طناب کشی، ماچلوس، هفت سنگ مهارتی و پسته زنی با دوشاخه ویژه آقایان و در رشته های پسته جمع کنی، وسطی، هفت سنگ، گردو بازی و پسته زنی با دوشاخه ویژه بانوان برپا می شود.

وی افزود: نمایش غذاهای سنتی و محلی رفسنجان نیز از دیگر بخش های جشنواره است که به همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی رفسنجان با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه برگزار می شود.

حاج جعفری تصریح کرد: علاقه مندان به منظور شرکت در مسابقات و حضور در بخش نمایش غذاهای محلی می توانند تا بیستم خرداد جاری از طریق دهیاری ها و شوراهای ورزش روستایی اقدام به ثبت نام کنند.

جشنواره پسته و بستنی کبوترخان با همکاری بخشداری مرکزی، هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان، دهیاری و شورای اسلامی کبوترخان، اداره میراث فرهنگی و اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان یکم تیرماه در محل کاروانسرای کبوترخان برپا می شود.

انتهای پیام/ب

جشنواره پسته و بستنی کبوترخان رفسنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.