سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۹ طرح سلامت و امنیت غذایی دراستان بوشهر تدوین شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ۴۹ طرح در حوزه سلامت و امنیت غذایی این استان تهیه و تدوین شده است که برای اجرای آن‌ها باید همه راهکار‌های لازم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، مجید خورشیدی روز دوشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر افزود: تدوین سند امنیت غذایی این استان بسیار مهم است که باید نسبت به تهیه و تدوین آن با تشکیل نشست‌های تخصصی در کمیته‌های هفت گانه تلاش شود.

وی امنیت غذایی مردم را یکی از مسئولیت‌های مهم این کارگروه دانست و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین وجوه تامین امنیت پایدار امنیت غذایی است که این مهم نباید مورد تهدید قرار گیرد.

خورشیدی بیان کرد: برگزاری نشست تخصصی کمیته‌های هفت گانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این استان ضروری است.

وی گفت: در این ارتباط تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر باید بر اساس وظایفی که برای آنان تعریف شده بطور جدی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: سلامتی مهم‌ترین زیرساخت توسعه و پیشرفت است که در این ارتباط باید مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

خورشیدی با تاکید بر فراهم کردن جامعه‌ای سالم عاری از بیماری بیان کرد: پیشگیری از بروز بیماری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که در تحقق این مهم مواد غذایی سالم نقش تاثیرگذاری دارد.

وی، بر اجرایی شدن طرح‌های تدوین شده در حوزه سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد.

انتهای پیام/م

۴۹ طرح در حوزه سلامت و امنیت غذایی در استان بوشهر تدوین شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.