سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت صنعتی در راستای توسعه وتحقق نظام اقتصادی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی حمایت ازسرمایه گذاران صنعتی را در راستای توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی بعنوان حرکت وگام مهم دانست .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده گفت : فعالیت‌های انجام شده در چند سال اخیر در استان، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی ومناطق محروم بوده است تا در این راستا شاهد سرمایه گذاری و ایجاد توسعه صنعتی متوازن، عدالت صنعتی ، توسعه اشتغال  در مناطق محروم نیز باشیم .

مهدی زاده ضمن تاکید بر تعامل با اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان ، خواستار همکاری‌های  بیشتر به منظور حمایت از سرمایه گذاران و متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شد.

وی حمایت همه جانبه ازسرمایه گذاران را مهمترین اولویت‌های این شرکت در راستای توسعه صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست.
 
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در این مجموعه آماده واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی با شرایط ویژه به سرمایه گذاران هستیم .

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران چرخه صنعتی و اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت، افزود: امروز یکی از مهمترین راه‌های تحقق نظام افتصادی وحمایت ازکالای ایرانی، حمایت از سرمایه گذاران بوده و این اصل سرلوحه برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام// ف. ح

حمایت از سرمایه گذاران چرخه صنعتی و اشتغالزایی را به همراه دارد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.