سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به فراشبند

۱۴۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به در قالب اشتغال فراگیر و پایدار روستایی عشایری به شهرستان فراشبند اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدینه رفعت پناه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فراشبند با اشاره به اینکه امسال ۱۴۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب اشتغال فراگیر و پایدار روستایی عشایری به این شهرستان اختصاص یافت، اظهار کرد: از آبان پارسال تا کنون افزون بر ۹۳ طرح اشتغالزا در کمیته فنی این کارگروه بررسی شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع این تعداد طرح، ۱۹ طرح در قالب اشتغال فراگیر و ۳۴ طرح در قالب اشتغال پایدار روستایی و عشایری مورد تایید قرار گرفته است.

مدینه رفعت پناه بیان کرد: این طرح‌ها برای معرفی به بانک عامل و برخورداری از تسهیلات به کمیته فنی اشتغال استان ارجاع داده شده است.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فراشبند اظهار امیدواری کرد: با عملیاتی شدن این طرح‌ها، در سال ۹۷ شاهد ایجاد بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی در این شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: از بین طرح‌هایی که مورد پذیرش قرار گرفته، ۹ طرح اشتغال فراگیر به ارزش ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ۲۰ طرح در قالب اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای دریافت ۵۹ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فراشبند با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات طرح‌های اشتغال فراگیر ۱۸ درصد است، بیان کرد: در صورتی که متولیان این طرح‌ها موفق به انجام تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال شوند از پرداخت یارانه ۲ تا ۷ درصدی نیز بهره‌مند می‌شوند.

رفعت پناه تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۶ درصد برای سرمایه ثابت و ۱۰ درصد برای سرمایه در گردش است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی متقاضیان استفاده از این تسهیلات، موضوع تهیه وثیقه و تضمین‌های بانکی است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فراشبند اظهار امیدواری کرد: با رایزنی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته و با همکاری بانک‌های عامل، این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ن

اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به فراشبند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.