سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های راکد شهرک صنعتی مراغه

فرماندار شهرستان ویژه مراغه بر لزوم تعیین تکلیف زمین‌های راکد در شهرک صنعتی این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه در جلسه بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی مراغه گفت: درحالی که برخی واحد‌های صنعتی فعال برای توسعه طرح‌های خود در این شهرستان به زمین نیاز دارند، برخی‌ها زمین‌های صنعتی را راکد نگه داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی مراغه ۱۵ قطعه زمین راکد به سرمایه گذاران واگذار شده، ولی با گذشت شش سال کاری در آن‌ها انجام نشده است.

وی اضافه کرد: علاو از این در این شهرک برای ۵۵ واحد پروانه بهره برداری صادر شده که از این پروانه‌ها نیز ۸ واحد نیمه فعال یا غیر فعال است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه در همین حال گفت:در شهرک صنعتی این شهرستان با وجود برخی مشکلات برخی واحد‌ها با ظرفیت کامل کار می‌کنند و بخش از محصولات خود را نیز صادر می‌کنند.

شکری افزود: مدیران واحد‌های تولیدی می‌توانند با مدیریت صحیح اقتصادی علاوه از تولید و تامین نیاز داخلی بخشی از تولید خود را نیز صادر کنند.

در این جلسه مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال و غیر فعال شهرستان مراغه در خصوص مشکلات بانکی، سرمایه در گردش، تامین زیر ساخت‌ها با حضور مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان و روسای بانک‌ها بررسی شد.

در شهرک صنعتی مراغه با ۱۱۳ هکتار وسعت برای واحد‌های تولیدی و صنعتی ۷۸ هکتار زمین واگذار شده است. 

 

انتهای پیام/ش

واگذاری ۷۸ هکتار زمین  برای واحد‌های تولیدی و صنعتی مراغه

برچسب ها: صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.