سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی :

گره گشایی از مشکلات خانواده شهدا یک افتخار بزرگ است+ عکس

فرمانده نیروی انتطامی جمهوری اسلامی ایران گفت: گره گشایی از مشکلات خانواده شهدا را افتخاری بزرگ برای خود و همکارانم می دانیم و از صمیم قلب هر کاری را که بتوانیم، برای این عزیزان انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده شهید "وحید حسین زاده" و جمعی از خانواده شهدای مرزبانی و سپاه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات آن عزیزان، افزود: امنیت پایدار و باثبات امروز را مدیون شهدای عزیز و فداکاری های آنها هستیم و انصافا باید قدردان خانواده های این عزیزان باشیم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه خانواده معزز شهدا نیز همانند این عزیزان اجر و پاداش شهادت را می برند، اشاره کرد و گفت: گره گشایی از مشکلات خانواده شهدا را افتخاری بزرگ برای خود و همکارانم می دانیم و از صمیم قلب هر کاری را که بتوانیم، برای این عزیزان انجام خواهیم داد و امیدواریم که گوشه ای از مشکلات آنها را حل کنیم.

فرمانده ناجا در پایان این دیدار ، مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی خانواده شهدا را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را ابلاغ کرد.

 

انتهای پیام/پ

فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.