سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی بارش شدید باران ؛

آب گرفتگی جزئی 10 منزل مسکونی در مشهد

تنها به دلیل تراز ارتفاعی پایین‌تر از معبر منازل10 منزل مسکونی در خیابان سیدی ، شهید رجایی ، حر و دهنوی دچار آب گرفتگی جزبی شد که مشکل رفع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرخدمات شهری شهرداری مشهد گفت : 60 دستگاه تانکر جمع‌آوری آب‌های سطحی و 500 نیروی خدمات شهری در حال آماده باش هستند .

علیرضا صحراگرد افزود : به دلیل شدت بارش در شب گذشته عمده مشکلات در محدوده خیابان حر منطقه 6 به وجود آمده بود و انتهای خیابان مهر مادر، میدان قائم و عمده معابر شهر مخصوصا مناطق شرقی برای دقایقی روان آب جاری شود که نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری با حضور به موقع خود این مشکلات جزیی را رفع کردند .

وی ادامه داد : به منظور رفع مشکلات احتمالی با آغاز بارش باران از شب گذشته 60 دستگاه خودروی مخصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و 500 نیروی کارگری در سطح مناطق به صورت آماده‌باش قرار گرفتند.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت : تنها به دلیل تراز ارتفاعی پایین‌تر از معبر منازل 10 منزل مسکونی در خیابان سیدی ، شهید رجایی ، حر و دهنوی دچار آب گرفتگی جزبی شد که مشکل رفع شده است .

صحراگرد افزود : از شهروندان درخواست می‌شود در روزهای بارندگی برای خدمت‌رسانی نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند .


انتهای پیام // ف.م
 



آماده‌باش 60 دستگاه جمع‌آوری آب‌های سطحی و 500 نیروی خدمات شهری

برچسب ها: شهرداری ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.