سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختر کلینتون: دولت آمریکا مملو از «ظلم، بی‌عدالتی و فساد» است

دختر هیلاری و بیل کلینتون در مصاحبه با گاردین به انتقاد از سیاست‌های اشتباه دولت آمریکا پرداخت و آن را مملو از «ظلم، بی‌عدالتی و فساد» دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی یواس ای تودی، «چلسی کلینتون»، دختر هیلاری و بیل کلینتون—رئیس جمهور اسبق آمریکا-- معتقد است دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور مملو از «ظلم، بی عدالتی و فساد» است و تصمیمات اشتباه ترامپ موجب خفت و بی ارزش شدن آمریکا می شود.

او در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین، ضمن معرفی کتاب جدیدش، سفر برنامه ریزی شده دونالد ترامپ به انگلیس در ماه ژوئیه را مورد بحث قرار داد و گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در چندین راهپیمایی اعتراضی شرکت کرده ام. اگر من یک شهروند انگلیسی بودم، اعتراض خود را به سفر وی اعلام می کردم چون من با آنچه که او انجام می دهد تا یک آمریکایی را کم ارزش نشان دهد، مخالفم.

کلینتون با اشاره به این که افراد گماشته در دولت ترامپ واجد شرایط لازم نیستند گفت: من یک دولت رشوه خوار، فاسد که به دنبال سخت کردن زندگی میلیون ها آمریکایی است، نمی خواهم. ما یک دولت شایسته و لایق می خواهیم. آنچه در این دولت با آن مواجهیم تصادم زورگویی، بی کفایتی و فساد است.

چلسی کلینتون معتقد است خط فکری دولت ترامپ، تنفر است و اجرای آن را در سرلوحه  امور خود قرار داده است. او سیاست های اشتباه ترامپ را علت تشدید تبعیض نژادی و خشونت های مسلح در مدارس آمریکا توصیف کرد و گفت: هر روز شاهد هزاران نمونه از تبعیض دانش آموز در مدارس سراسر آمریکا هستیم. فریادهای «دیوار بسازید» رئیس جمهور بیش از پیش باعث تحقیر و تضعیف دانش آموزان رنگین پوست می شود. به عقیده من، افرادی که در امور هستند باید اشتباه بودن سیاست های او را گوشزد و سم زدایی کنند.

شایان ذکر است، ترامپ بارها در پیام های توئیتری هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی سابق خود را هدف حملات لفظی قرار داده است.

پیش از این، حرکت ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا هنگامی که در اجلاس گروه 20 در هامبورگ دقایقی روی صندلی رئیس جمهور آمریکا نشست، به جدال توئیتری چلسی کلینتون و دونالد ترامپ تبدیل شده بود.

ترامپ در واکنش به انتقادات وارد شده به دخترش در یک پیام توئیتری نوشت: «اگر از چلسی کلینتون - در حالی که مادرش کشور را به باد می‌داد - می‌خواستند روی صندلی او بنشیند، رسانه‌های جعلی می‌نوشتند چلسی برای ریاست جمهوری!»

چلسی کلینتون نیز در پاسخ به توئیت توهین آمیز ترامپ پاسخ داد: «صبح به خیر آقای رئیس جمهور. پدر و مادر من هرگز به ذهنشان خطور نمی‌کرد که از من چنین چیزی بخواهند. آیا شما نبودید داشتید کشور را به باد می‌دادید؟ امیدوارم این طور نباشد.»

انتهای پیام/

انتقاد دختر کلینتون از ترامپ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
هرچی ظلم از کشور امریکاست