سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقاپور علیشاهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جزئیات جلسه روز گذشته مجلس با کرباسیان و سیف/ بخش تولید زیر چتر حمایتی بانک مرکزی قرار می گیرد

 عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مکلف شدن بانک مرکزی به افزایش توان خود در جهت ارائه تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان در راستای جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی با کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی و سیف رئیس کل بانک مرکزی خبر داد.

معصومه آقاپور علیشاهی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد:با مطرح شدن مشکلات موجود در اقتصاد کشور در زمینه های مختلف، مجلس تصمیم به برگزاری نشست هم اندیشی با وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی گرفت.

وی افزود: در جلسه ای که روز گذشته برگزار شد، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی  و بانک مرکزی به بیان گزارشی از معضلات اقتصادی پرداختند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: در ابتدای این جلسه به بررسی راهکارها و ارائه پیشنهاداتی از سوی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جهت تغییر ساختار بانک ها و بانک مرکزی پرداخته شد.

 نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: محور بعدی این نشست به حمایت بانک مرکزی  از  بخش تولید و هدایت منابع مالی اختصاص یافت.

وی در تبیین نتایج این نشست گفت:  مقرر شد بانک مرکزی بیشترین توان خود را در جهت هماهنگی بانک ها برای  تامین منابع مالی و ارائه تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان به عمل بیاورد تا این روند در چرخه تولید کالای ایرانی نیز  اثر گذار باشد.همچنین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی موظف به پیگیری های مستمر در این زمینه شدند.

آقاپورعلیشاهی در پایان تصریح کرد:این جلسه برای نمایندگان مجلس به علت وجود رکود در بخش تولید و مشکلات اقتصادی مهمی که از  نقاط مختلف کشور به گوش  می رسد؛اهمیت داشت.

انتهای پیام/

خروج بخش تولید از رکود با حمایت بیشتر بانک مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.