سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اصلاح آئین نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات/ گفتگو درباره پارلمان اصلاحات ادامه دارد

عضو شورای هماهنگی اصلاحات جزئیات نشست تشکل متبوعش را تشریح کرد.

حسین کمالی در گفتگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که امشب برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه درباره دو موضوع یعنی پارلمان اصلاحات و آئین نامه داخلی شورای هماهنگی اصلاحات بحث و رایزنی کردیم.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: گزارش کمیته سیاسی در مورد آئین نامه داخلی شورای هماهنگی تصویب شد و براساس آن احزابی که در ابتدای عضویت در این شورا ناظر هستند بعد از پایان این دوره٬ اگر اعتراضی روی پرونده آن‌ها نباشد به صورت خودکار به عضویت دائم در می‌آیند و دیگر نیازی به رای گیری نیست.

وی اضافه کرد: بر این اساس روند عضویت احزاب ناظر در شورای هماهنگی اصلاحات مطلوب‌تر شد.

کمالی درباره پارلمان اصلاحات هم گفت: گفتگو‌ها در مورد این طرح ادامه دارد و در جلسات آتی شورای هماهنگی، مباحث را دنبال می‌کنیم.

گفتنی است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متشکل از احزاب جناح اصلاح طلب است و ریاست آن دوره‌ای بوده و هر سه ماه یکبار برعهده یکی از اعضای این شورا خواهد بود.

شایان ذکر است که هم اکنون علی اصغر احمدی دبیرکل حزب هم بستگی ایران اسلامی ریاست دوره‌ای این شورا را برعهده دارد و پیش از وی نیز حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار رییس بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود