سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدی: از فصل گذشته از باشگاه گسترش طلبم دارم

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: من از سال گذشته مبلغی را از باشگاه گسترش طلب دارم.

یوسف سیدی بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره میزان طلبش از باشگاه گسترش فولاد اظهار کرد: من از سال گذشته مبلغی را از باشگاه گسترش فولاد طلب دارم که امیدوارم به زودی مطالباتم پرداخت شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارم از این باشگاه به علت پرداخت نشدن مطالبات خود شکایت نکردم و این موضوع با تفاهم طرفین حل می‌شود.

سیدی درباره اینکه زنوزی با وجود بدهی‌های زیاد توانسته باشگاه تراکتورسازی را خریداری کند، تصریح کرد: دخالتی در این باره نمی‌کنم و مسئولان فوتبال باید جوابگو باشند. البته زنوزی مدیر کاربلدی است و به موقع مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کند تا مشکلی پیش نیاید.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد اظهار کرد: باشگاه گسترش فولاد هنوز با بازیکنان خود تسویه حساب نکرده است و امیدوارم قبل از شروع فصل جدید به تعهدات مالی خود عمل کند. البته باید پول در باشگاه باشد تا مسئولان بتوانند بدهی‌ها را پرداخت کنند.

او درباره اینکه زنوزی از لحاظ قانونی نمی‌تواند مالکیت ۲ باشگاه را برعهده داشته باشد، گفت: بله زنوزی طبق قانون نمی‌تواند همزمان ۲ باشگاه را اداره کند و به طور حتم مالکیت گسترش فولاد به فرد دیگری واگذار می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد نشان کرد: وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست و منتظر هستم تا سرمربی تیم در این باره تصمیم نهایی را بگیرد.

انتهای پیام/

اظهارات سیدی درباره طلبش از باشگاه گسترش فولاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.