سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس‌دهی ویژه قطارشهری همزمان با شب‌های قدر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از سرویس‌دهی ویژه خط یک و 2 قطارشهری در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ وحید مبین مقدم گفت: به منظور رفاه حال روزه داران و با هدف ارائه خدمت به شرکت کنندگان در مراسم شب‌های قدر، برنامه ریزی برای سرویس‌دهی ویژه به شهروندان و زائران در خطوط یک و دو قطار شهری صورت گرفته است.

وی افزود: یکشنبه سیزدهم خرداد امسال مصادف به شب نوزدهم رمضان سرویس‌دهی به مسافران خط یک و دو قطارشهری از ساعت 6 صبح تا 2.30 بامداد صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: همچنین در روز سه‌شنبه پانزدهم خرداد مصادف با شب بیست و یکم ماه رمضان سرویس‌دهی در خط یک از ساعت 7 صبح الی 2.30 و در خط 2 قطارشهری از ساعت 18 الی 2.30 بامداد انجام می‌شود.

مبین‌مقدم افزود: در روز پنجشنبه هفدهم خرداد مصادف با شب بیست و سوم ماه رمضان نیز در خط یک از ساعت 6 صبح تا 2.30 بامداد و در خط 2 قطارشهری از ساعت 6 صبح الی 2.30 بامداد سرویس‌دهی صورت می‌گیرد.

وی گفت: در روز جمعه هجدهم خرداد که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس است، سرویس‌دهی به روزداران و راهپیمایان در خط یک از ساعت 7 صبح الی 22 و در خط 2 قطارشهری از 7 صبح الی 14 انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: خط یک قطارشهری نیز در عید سعید فطر به منظور جابه‌جایی نمازگزاران عید سعید فطر به حرم مطهر رضوی از ساعت 6 صبح الی 22 سرویس‌دهی دارد.

انتهای پیام// م.م

سرویس دهی قطار شهری مشهد در مناسبت های مذهبی ماه رضان

برچسب ها: شهرداری ، رمضان97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.