سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر افزایش مشارکت اقتصادی زنان در جامعه

استاندار قزوین گفت:کانون زنان بازرگان باید در رابطه با مسائل اقتصادی روز حساسیت بیشتری داشته باشند و به شکل فعالانه‌ای ورود پیدا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار کانون زنان بازرگان استان افزود: نرخ مشارکت اقتصادی بانوان پائین است که درباره این وضعیت و بهبود شرایط آن‌ها باید چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: از دلایل اصلی حضور نیافتن و مشارکت گسترده و موثر بانوان در فعالیت‌های اقتصادی به مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه برمی گردد که لازم است فرهنگ سازی و ارتقای سطح آموزش و تغییر نگاه و نگرش جامعه در این حوزه‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بانوان در حوزه‌های مختلف از دیرباز تاکنون دارای توانمندی‌های بسیار زیادی بوده‌اند، اما شاهد مشارکت ضعیف بانوان در حوزه‌های اقتصادی و بازرگانی هستیم به همین دلیل باید با ارائه آموزش‌های مختلف شرایط را برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان مهیا کرد.

زاهدی افزود: اگر خواهان افزایش مشارکت بانوان در فعالیت‌های مختلف هستیم باید حمایت‌های ویژه و قابل‌توجهی از آن‌ها صورت گیرد و این موضوع در دولت در حال پیگیری و اجرا است.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با کانون زنان بازرگان

برچسب ها: خانواده ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.