سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موانع پرواز‌های فرودگاه رامسر رفع شد

پرواز‌های فرودگاه رامسر از ۲۲ خرداد امسال از سرگرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: عملیات رفع موانع موجود در مسیر نشست و برخاست هواپیمادر فرودگاه رامسر براساس بازدید‌های به عمل آمده و نیز گزارش پیمانکار با شتاب در حال انجام است.

وی افزود: با رفع این موانع در زمان تعیین شده شاهد ازسرگیری پرواز‌ها در این فرودگاه خواهیم بود و شهروندان و گردشگران می‌توانند از فرودگاه رامسر برای سفری امن و آسان استفاده کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در پی نامه نگاری‌های انجام گرفته با شرکت‌های هواپیمایی و نیز نماینده عالی دولت دراستان، به تعداد پرواز‌ها در مسیر‌های ایلام، شیراز، اصفهان و اهواز در فرودگاه‌های غرب مازندران افزوده می شود.

وطن خواه گفت: یازدهم اردیبهشت ماه امسال به علت وجود درختان بلند و تیرک‌های برق در مسیر نشست و برخاست هواپیما‌ها، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تمامی پروازهایش در مسیر رفت و برگشت تهران - رامسر و اصفهان - رامسر لغو شده  بود .

وی افزود: از بهمن ماه سال گذشته نیز شرکت هواپیمایی آسمان به خاطرموانع اقدام به لغو پرواز‌ها در مسیر‌های رفت و برگشت رامسر - شیراز، رامسر - مشهد و رامسر - تهران کرده بود.

انتهای پیام /ر

برطرف شدن موانع فرودگاه رامسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.