سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه گسترش فولاد بازهم محکوم شد

باشگاه گسترش فولاد طبق حکم کمیته انضباطی باید ۱۸۵ میلیون تومان به حاج محمدی پرداخت کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین حاج محمدی به علت پرداخت نشدن مطالباتش از باشگاه گسترش فولاد به کمیته انضباطی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت طلب حاج محمدی محکوم شد.بنابراین به سراغ مدیربرنامه‌های این بازیکن رفتیم تا در این باره توضیح بدهد.

هومن صمیمی مدیربرنامه‌های حاج محمدی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه گسترش فولاد طبق حکم کمیته انضباطی ۱۸۵ میلیون تومان باید به حاج محمدی پرداخت کند که تا این لحظه به تعهدات مالی خود در قبال این بازیکن عمل نکرده است.

بیشتر بخوانیم:

مالک بدهکار باشگاه گسترش، برای خرید تراکتور به توافق رسید

وضعیت سرمربی تیم گسترش فولاد برای حضور در فوتبال لیگ برتر

او ادامه داد: حاج محمدی از فصل گذشته از باشگاه گسترش فولاد طلب دارد و حتی حکم کمیته انضباطی هم دریافت کرده است، اما مسئولان این باشگاه توجهی به این موضوع ندارند و مطالبات این بازیکن را پرداخت نمی‌کنند.

صمیمی بیان کرد: اسناد مربوط به بدهی‌های زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد و خریدار تراکتورسازی را در اختیار دارم و به زودی این مدارک را منتشر می‌کنم.

مدیربرنامه‌های حاج محمدی درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی با وجود بدهی‌های زیاد زنوزی به او واگذار شده است، تصریح کرد: به نظرم اهلیت زنوزی ثابت نشده است بلکه نااهلی او باید به اثبات می‌رسید. زنوزی پول در اختیار دارد و او مقصر اصلی پرداخت نشدن بدهی‌های گسترش فولاد است. علاوه بر حاج محمدی، "اوسانی" هم ۱۰۰ میلیون از باشگاه گسترش فولاد می‌خواهد که او نیز به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

انتهای پیام/

واکنش مدیربرنامه حاج محمدی بابت حکم کمیته انضباطی علیه باشگاه گسترش فولاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.