سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور 2 ورزشکار اصفهانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: جمال چاوشی‌فر در رشته شنا و امیر دهداری در واترپلو، به احتمال فراوان نمایندگان اصفهان در بازی‌های آسیایی اندونزی هستند.

بهمن کیانی‌والا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره فعالیت‌های هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار بود شناگران اصفهانی در مسابقات انتخابی المپیک بوینس‌آیرس در رده سنی جوانان شرکت کنند، تمرینات آنها پس از تعطیلات نوروز آغاز شد و به موازات آن تمرینات تیم‌های واترپلو و شیرجه زنان و مردان استان اصفهان نیز ادامه پیدا کرد.

وی افزود: در بخش شنای مردان مسابقات انتخابی المپیک، متین سهران و علیرضا یاوری 2 سهمیه B کسب کردند که در حال حاضر تمرینات خود را با قدرت در اصفهان پیگیری می‌کنند و هفته آینده نیز اردویی متمرکز در تهران خواهند داشت.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان ادامه داد: مسابقات واترپلو جام رمضان پس از افطار در استخر انقلاب در حال برگزاری است و تمرینات شناگران مرد نیز پس از افطار برگزار می‌شود.

کیانی‌والا درباره نمایندگان اصفهان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: جمال چاوشی‌فر در رشته شنا و امیر دهداری در واترپلو، به احتمال فراوان نمایندگان اصفهان در بازی‌های آسیایی اندونزی هستند.

وی درباره شرایط هیئت‌های شهرستان‌ها تصریح کرد: کمیته شهرستان‌های هیئت را با مسئولیت پیمان گرامی فعال کردیم که وی با جدیت در حال فعالیت است. شهرستان‌های استان را منطقه‌بندی کرده‌ایم و قرار است مجوز برگزاری تعدادی کلاس آموزشی در شهرستان‌ها را از فدراسیون شنا بگیریم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان ادامه داد: امکانات شهرستان‌ها قابل مقایسه با شهر اصفهان نیست، اما امیدوارم بتوانیم امکاناتی از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برای آنها بگیریم. البته شرایط هیئت‌های شهرستانی نسبت به گذشته بهتر شده است.

کیانی‌والا درباره افزایش مراجعه به استخرها در فصل گرما اظهار داشت: در اسلام تأکید زیادی روی آموزش شنا شده است. از خانواده‌ها و مدیران استخرها درخواست می‌کنم از مربیانی استفاده کنند که کلاس‌‌های بازآموزی را گذرانده و کارت مربیگری داشته باشند. دوست داریم استخرها امسال در آموزش و استعدادیابی فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: امسال قطعاً با اعزام بازرس، استخرها را مورد ازریابی قرار می‌دهیم تا حتماً از مربیان دارای صلاحیت و کارت مربیگری استفاده کنند.

انتهای پیام/م

به‌کارگیری مربیان دارای صلاحیت و کارت مربیگری در استخرهای استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.