سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الیاسی: باشگاه تراکتورسازی بازیکن سرباز جذب نمی‌کند/ زنوزی یک ریال هم بدهی ندارد

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی دیگر یک تیم نظامی نیست به همین علت بازیکن سرباز برای فصل آینده جذب نمی‌کنیم.

عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتوسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت بازیکنان سرباز بعد از انتقال این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده است و دیگر یک تیم نظامی نیست و بازیکن سرباز جذب نمی کنیم.

او درباره وضعیت بازیکنان سربازی که با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارند، بیان کرد: ستاد نیروهای مسلح تکلیف سربازان فعلی تیم را در چند روز آینده مشخص می کند که آنها می توانند در تراکتورسازی بمانند یا باید به تیم نظامی دیگری منتقل شوند.

الیاسی درباره وضعیت انتقال باشگاه تراکتورسازی به زنوزی تصریح کرد: زنوزی یکی از گزینه های خرید باشگاه تراکتورسازی بود که بعد از اینکه استعلام های لازم گرفته شد و اهلیت او به اثبات رسید و  باشگاه به صورت قانونی به او واگذار شده است.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه زنوزی با بدهی زیاد به چه صورت توانسته مالکیت این باشگاه را برعهده بگیرد، گفت: موضوع مطرح شده سندیت ندارد و زنوزی یک ریال هم بدهی  ندارد و با بررسی همه جوانب امتیاز باشگاه را به او واگذار کردیم.

او درباره اینکه قرار است باشگاه تراکتورسازی یک مربی طراز اول خارجی استخدام کند، گفت:  زنوزی مالک باشگاه قرار است درباره انتخاب سرمربی وجذب بازیکنان جدید  طی چند روز آینده تصمیم بگیرد و مسئولان باشگاه هم فردا معرفی می شوند.

الیاسی درباره اینکه زنوزی به صورت قانونی می تواند در 2 باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی فعالیت کند، گفت: زنوزی مالکیت شرکت هلدینگ گسترش فولاد را برعهده دارد و عضو هیئت مدیره این باشگاه نیست. اگر زنوزی در هیئت مدیره 2 باشگاه به طور همزمان فعالیت کند با مشکل مواجه می شود در غیر این صورت مسئله ای به وجود نمی آید.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود اختلافاتی با زنوزی بر سر چند بند واگذاری داشته است، بیان کرد: نه این موضوع صحت ندارد و تفاهمات میان طرفین برقرار شد و مشکلی در این باره وجود ندارد. همچنین مالکیت صد در صد باشگاه تراکتورسازی به زنوزی واگذار شد و او امتیاز این باشگاه را به صورت قانونی در اختیار گرفت.

الیاسی در پایان درباره وضعیتش در باشگاه تراکتورسازی خاطر نشان کرد: در حال حاضر من مسئولیت باشگاه را برعهده دارم  تا وضعیت باشگاه را سر و سامان بدهم و مالک جدید درباره مدیریت جدید تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/  

اظهارات الیاسی  درباره واگذاری تراکتورسازی به زنوزی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.