سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان سمنان :

ایثار و شهادت رزمندگان اسلام به‌عنوان یک فرهنگ در دنیای امروز فراگیر شده است

سردار حسن زاده گفت : جمع‌آوری آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راهکاری برای انتقال فرهنگ جمهوری اسلامی به سایر جوانان و ملت‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان در یازدهمین گردهمایی خانواده معظم شهدا، ایثارگران ،رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت : برخی روزها و مناسبت ها هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد که یکی از این رخدادها سالروز آزاد سازی خرمشهر است.

وی در ادامه افزود : نکته قابل توجه در آزاد سازی خرمشهر این بود که موفقیت در آن زمان حساس حاصل خودباوری و خدا باوری نیروها و اتحاد بین ارتش ، سپاه و بسیج در سایه رهبری امام راحل (ره) بود.

سردار حسن زاده همچنین با اشاره به چهل سال دشمنی و توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی، یادآورشد: در طول همه این سال ها وجود اتحاد، همبستگی و انسجام میان مردم و مسئولان رمز شکست دشمنان در همه نقشه ها و توطئه ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام به‌عنوان یک فرهنگ در دنیای امروز فراگیر شده است، افزود: جمع‌آوری آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راهکاری برای انتقال فرهنگ جمهوری اسلامی به سایر جوانان وملت‌هاست.

 فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع از اسلام و انقلاب در حقیقت دین خدا را یاری کردند و به پیروزی های بزرگ الهی دست یافتند، گفت: این فتح با فرهنگ و تفکر بسیجی به نتیجه رسید و در این دوران مقام معظم رهبری فرموند خرمشهرها در پیش است ونصرت وپیروزی با مردم شجاع این میهن اسلامی است.

انتهای پیام / گ

سالروز آزاد سازی خرمشهر رخدادی است که از اذهان عمومی پاک نخواهد شد

برچسب ها: سپاه ، بنیاد شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.