سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران خبر داد؛

کاهش چشمگیر مصرف گل در میان دانشجویان/ تست رایگان دخانیات برای دانشجویان دانشگاه تهران

پیروی از کاهش چشمگیر مصرف گل در میان دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مرکز مشاوره دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت تهیه مستندات معتبر برای مسئولین ذیربط اجرایی، اولویت‌های فرهنگی در زمینه ارائه خدمات درمانی ترک دخانیات و شیوه های نوین طراحی کرده است.

پیروی به بحث مصرف مواد مخدر گل در میان دانشجویان  پرداخت و افزود: از زمان اجرای طرح سیمای زندگی، مصرف مواد به خصوص گل  نسبت به سال 95 کاهش چشمگیری داشته است و وضعیت بهتری پیدا کرد و در مجموع در بین دانشگاه‌های منطقه یک و دانشگاه‌های تهران متوسط به پایین است.

وی ادامه داد: باتوجه به آغاز هفته دخانیات و شعار سال سازمان جهانی بهداشت (سیگار دشمن قلب‌ها) دستعورالعملی به بخش های مختلف دانشگاه ابلاغ کردیم که دانشجویان در این ایام می‌توانند با مراجعه به مراکز تعبیه شده در دانشکده و پردیس ها  تست رایگان برای دخانیات انجام دهند.

تشکیل شورای برنامه‌ریزی دانشگاه عاری از دخانیات

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران افزود: با همکاری دانشجویان، اساتید، کارکنان، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی نسبت به تشکیل شورای برنامه‌ریزی دانشگاه عاری از دخانیات اقدام شد. در حال تدوین و نهایی کردن خط مشی دانشگاه در زمینه حذف مصرف دخانیات در تمام فضاهای دانشگاهی هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.