سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود نیروی آموزشی در آبادان

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: آبادان در همه مقاطع تحصیلی برای سال تحصیلی جدید ۳۰۰ معلم کمبود دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اعظم قاسمی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان شامگاه گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه به کمبود نیروی آموزشی اشاره کرد و گفت:قرار است در آزمون ورودی این اداره امسال ۸۶ نفر جذب شوند و بقیه کلاس های خالی را از طریق سرباز معلم،دانشگاه تربیت معلم و ورودی های انتقالی پر کنیم.

وی از آمادگی برای اجرای طرح ویژه مهارت آموزی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان خبر داد و افزود:منطقه آزاد اروند امسال نیز برای برگزاری دوره های آموزشی با اداره آموزش و پرورش همکاری کرده و دانش آموزان علاقه مند می توانند در بیش از ۱۳ پایگاه و ۱۱۲ محل در دوره های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی شرکت کنند .

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان دریافت هرگونه وجه از سوی مدارس را هنگام ثبت نام غیرقانونی عنوان کرد و گفت:هیچ کس به هیچ عنوان مجبور به پرداخت هزینه به جز موارد آمده در قانون نیست اما مدارس نیاز به مشارکت والدین دارند.

قاسمی زاده افزود:۳۵ کارگاه خیاطی کار دوخت لباس فرم مدارس را بر عهده دارند و هزینه تهیه این لباس ها برای دانش آموزان  تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی رایگان است.

انتهای پیام/ د

کمبود سیصد معلم در کلاس های درس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.