سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله استانی مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید حفیظ الله فاضلی گفت: آزمون مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش، در روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه جاری و همزمان با سراسر کشور، در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگران، کارفرمایان و خانواده آن‌ها و افراد تحت پوشش بهزیستی و بیمه تأمین اجتماعی و دارای سن بالای ۱۵ سال می‌توانند در این رقابت قرآنی شرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرائت، ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و مفاهیم قرآن از رشته‌های مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش است.

فاضلی با بیان برگزاری این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان گفت: در هر رشته تنها یک نفر به عنوان منتخب معرفی و به مرحله کشوری اعزام می‌شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقات می‌توانند جهت ثبت‌نام تا شنبه ۱۹ خردادماه جاری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

مسابقات قرآن‌کریم جامعه کار و تلاش برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.