سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو پارلمان سوریه:

نگرانی آمریکا از عملیات ارتش سوریه فقط به خاطر اسرائیل است

جمال الزعبی، عضو پارلمان سوریه اعلام کرد هشدارهای آمریکا مورد قبول ارتش سوریه نیست چون آمریکا فقط به فکر تامین منافع اسرائیل و حفظ امنیت آن در منطقه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جمال الزعبی عضو پارلمان سوریه در مصاحبه با این خبرگزاری اعلام کرد، هشدار‌های آمریکا درباره عملیات قریب الوقوع ارتش سوریه در بخش‌های جنوب این کشور فقط به خاطر اسرائیل و تلاش برای حفظ منافع این رژیم است.

الزعبی افزود توجه آمریکا به مسئله جنوب سوریه و هشدار‌های آن درباره اجرای عملیات ارتش سوریه در این منطقه هیچ ارتباطی به غیرنظامیان و یا ادعا‌های دیگری که مطرح می‌شود، ندارد بلکه آمریکا فقط به فکر حمایت از اسرائیل و بلندی‌های اشغالی جولان در جنوب سوریه است.

این نماینده پارلمان گفت، ارتش سوریه تلاش می‌کند تا همه مناطق در اشغال تروریست‌ها در جنوب سوریه و در مجاورت مرز‌های مشترک با اسرائیل و اردن را آزاد کند. ارتش سوریه عملا تحرکات و تلاش‌های خود را برای آزادسازی مناطق جنوب سوریه آغاز و در این ارتباط اعلامیه‌هایی در مناطق در اشغال تروریست‌ها توزیع کرده و به آن‌ها چند روز مهلت داده است تا سلاح‌های خود را تحویل دهند و پس از پایان مهلت تعیین شده عملیات ارتش سوریه آغاز خواهد شد.

این نماینده پارلمان سوریه تاکید کرد هشدار‌های آمریکا نمی‌تواند مانعی در برابر اراده ارتش برای بازپس‌گیری مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی باشد و هشدار‌های آمریکا مورد قبول ارتش سوریه نیست، چون آمریکا فقط به فکر تامین منافع اسرائیل و حفظ امنیت آن در منطقه است. تحرکات و اقدامات ارتش سوریه برای آزاد سازی همه مناطق اشغالی کشور بر اساس برنامه و یکی پس از دیگری اجرا می‌شود.

گفتنی است هدر نائورت سنخگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد واشنگتن در خصوص گزارش‌های مربوط به تصمیم دمشق برای اجرای عملیات نظامی در منطقه جنوب غربی سوریه نگران است، چون این منطقه در چارچوب مناطق ایجاد کاهش تنش در سوریه قرار دارد که سال گذشته میان آمریکا، روسیه و اردن به امضا رسید.

این در حالی است که ارتش سوریه در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای آغاز عملیات نظامی برای آزاد سازی منطقه درعا در مجاورت مرز‌های اردن و بلندی‌های اشغالی جولان است.

انتهای پیام/

سخنان نماینده پارلمان سوریه درباره نگرانی آمریکا از عملیات ارتش سوریه

برچسب ها: سوریه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.