سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکار در نشست با بانوان قهرمان فوتسالیست؛

پیش نویس طرح اشتغال و معیشت بانوان تهیه شده است

معاون رئیس جمهور گفت:بحث اشتغال بانوان قهرمان در کارگروه ورزشی معاونت زنان مطرح شده، تا جایی که پیش نویس آن نیز تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست امروز 5 خرداد با بانوان فوتسالیست کشورمان که در بازی‌های آسیایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند، اظهار کرد: حس و حال خوب امروز  شما حاصل تلاش و زحمات مدیران و همه کسانی است که شبانه روز از شما عزیزان حمایت و پشتیبانی کردند، لذا این پیروزی را  که با حمایت و صبر شما بانوان قهرمان به دست آمده تبریک می گویم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: ما پیشرفت‌های خوبی را در ورزش بانوان و همچنین  ورزش‌های همگانی داشته ایم، بخشی از آن مربوط به زمینه‌هایی است که دولت فراهم کرده، اما قسمت اعظم آن مرهون همت و تلاش بانوانی است که با وجود شرایط دشوار از فرصت‌ها  به خوبی استفاده کردند.

وی ادامه داد: قهرمانی که بانوان ما امروز رقم زده اند، الگویی مهم برای همه زنان  جامعه در عرصه رفتاری و شخصیتی محسوب می‌شود.

ابتکار با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه "قهرمان واقعی کسی است که بر نفس خود غلبه کند"؛ افزود: ما باید در اوج قهرمانی انسانیت را مد نظر قرار بدهیم و در عین حال بدانیم به عنوان یک زن چه مسئولیت سنگینی را بر عهده داریم.

وی اضافه کرد: با وجود پیشرفت‌های صورت گرفته در ورزش بانوان هنوز کمبود‌هایی در این زمینه وجود دارد که از جمله آن‌ها می توان به موضوع معیشت و اشتغال بانوان قهرمان اشاره کرد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بحث اشتغال بانوان قهرمان در کارگروه ورزشی معاونت زنان  مطرح شده، تا جاییکه  پیش نویس آن نیز تهیه شده است.

وی تصریح کرد:پخش مستقیم مسابقات بانوان مطالبه‌ای است که از سوی رئیس جمهور نیز به آن توجه شده است و به دنبال راهکار‌هایی هستیم که امکان پخش مسابقات ورزشی بانوان مهیا شود. ورزش قهرمانی به دلیل ایجاد  روحیه نشاط در جامعه  از اهمیت ویژه ای برخوردار است،

وی تاکید کرد: به ورزش دختران  نیز  توجه ویژه ای را مبذول داشته ایم، به طوریکه  در این مورد جلسه های متعددی را با وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان ذیربط برگزار کرده ایم، زیرا کم تحرکی زنان و مادران جامعه جزء موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.