سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

ایجاد تمهیدات لازم برای کسب رتبه 7 زیست محیطی شهرک کاویان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، به ایجاد تمهیدات لازم برای کسب رتبه 7 زیست محیطی شهرک کاویان تاکید کرد.

راضیه علیرضایی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به موقعیت شهرک صنعتی کاویان فریمان برای کسب رتبه 7 زیست محیطی، گفت: این شهرک در فریمان یک نقطه سوق الجیشی به لحاظ راه_های ارتباطی، نزدیکی به فرودگاه، داشتن ریل و جاده در کنار همدیگر از اهمیت ویژه ای برای استقرار واحدهای پتروشیمی است.

وی افزود: همچنین امکان تعویض روش حمل بار ریلی به کامیونی و هوایی و بالعکس، استقرار واحدهای بزرگ در کاویان و دارا بودن خط گاز ۴۸ اینچ با فشار ۱۰۰۰ پوند جهت استفاده از این مواد به عنوان مواد اولیه برخی صنایع از دیگر مزایای این شهرک محسوب می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به خراسان رضوی و حضور در شهرک کاویان با پیگیری های مدیرعامل این شهرک این محل را برای تولید فراورده هایی از نوع پتروشیمی مناسب ارزیابی کرد، لذا براین اساس لازم است که تمهیدات ضروری دیده شود تا بتواند جوابگوی مسائل زیست محیطی رده 7 هم باشد تا واحدهای پتروشیمی در آن مستقر شوند.

وی افزود: به دست آوردن این شرایط نیاز به سرمایه گذاری هایی دارد که قول همکاری مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی ایران را به همراه داشته و لذا ما باید تغییراتی را در فرایندهای مان و ایجاد امکانات برای ارتقاء این مهم را داشته باشیم.

 

انتهای پیام// ف.ح

به دست آوردن  رتبه 7 زیست محیطی نیاز به سرمایه گذاری دارد

برچسب ها: شهرک صنعتی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.