سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سرپرستی از کودکان یتیم

استاندار خراسان رضوی گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در امر سرپرستی کودکان یتیم و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان در ضیافت افطاری خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در استانداری خراسان رضوی از ظرفیت‌های کارکنان و مسئولان خیر در فرمانداری‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای سرپرستی کودکان یتیم و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده می‌شود.

وی افزود: به منظور حمایت از کودکان یتیم و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کسانی که شرایط لازم را دارند برای سرپرستی معرفی می‌شوند و هر یک از ادارات و مسئولان تعدادی از این فرزندان را به سرپرستی می‌پذیرند و با تامین بخشی از هزینه‌های آن‌ها در کار خیر شریک شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ماه مبارک رمضان به عنوان ماه ضیافت‌الله بهترین زمان برای توسعه و ترویج اقدامات خیرخواهانه و نیکوکارانه در بین مردم بوده و در این ماه مبارک محبت و عواطف مردم بیشتر از گذشته متجلی می‌شود و مردم در کنار هم به ویژه در کنار اقشاری که دچار مشکلات مالی و اقتصادی هستند، شرایط و فرصتی ویژه را برای همدلی و همراهی بیش از پیش فراهم می‌کنند.

رشیدیان با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی برای افطاری از محل منابع و بودجه‌های دولتی منع شده‌اند، بیان کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی استان از انسان‌هایی تشکیل شده که همه می‌توانند در امور خیر مشارکت کنند و با توجه به این امر برای امسال استفاده از ظرفیت ادارات و مسئولان به منظور حمایت و سرپرستی مالی از کودکان یتیم و فرزندان خانواده‌های نیازمند برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام//ف. ح
 

مشارکت مسئولان در امور خیر 

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.