سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با عید فطر ؛

برگزاری مراسم جشن ازدواج زوج‌های نابینا در مشهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراسم جشن ازدواج زوج‌های نابینا در روز عید سعید فطر و به شکلی شایسته در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی ربیعی گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت ویژه از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست بوده و تمامی مجموعه‌های زیرمجموعه خود به‌خصوص بهزیستی را مکلف کرده‌ایم که حمایت لازم را از این گروه‌های خاص جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از گروهی که به معنای حقیقی نیازمند هستند حمایت کرده و آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهیم، افزود: این گروه از کودکان را به چرخه تحصیل باز می‌گردانیم و با خانواده‌های آنان نیز به عنوان مددکار برخورد شده و در حد توان حمایت لازم را از آن کودک و خانواده‌اش خواهیم داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه یکی از گروه‌های خاصی که همیشه مورد حمایت قرار می‌گیرند نابینایان هستند، گفت : در روز‌های اخیر شاهد کنسل شدن مراسم جشن ازدواج زوج‌های نابینا در هتل سحاب طرقبه بودیم که من تازه در جریان این موضوع قرار گرفتم و از علت و جزئیات این کنسلی خبر ندارم، اما این موضوع را در وزارتخانه و با مسئولان بهزیستی مطرح خواهم کرد و در تلاش هستیم که مراسم جشن ازدواج این زوج‌های نابینا را در روز عید سعید فطر و به شکلی شایسته در مشهد برگزار کنیم.

ربیعی گفت: بی‌شک این موضوع توسط اداره کل بهزیستی خراسان رضوی پیگیری می‌شود تا پس از ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر با برگزاری یک جشن شایسته و باشکوه این زوج‌های نابینا و خوشبخت را به خانه بخت بفرستیم.

انتهای پیام// ف. ح
 
 
 
 
 

ازدواج زوج‌های نابینا در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.