سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندیشکده آمریکایی: اسرائیل از خطر نُجَباء وحشت دارد

انستیتو واشنگتن و مرکز بین‌المللی ویلسون ضمن بررسی دکترین نُجَباء و پیروی آنان از ولایت‌فقیه، حضور این گروه مقاومت در امتداد مرزهای اسرائیل را تهدیدی وحشت‌آفرین برای رژیم صهیونیستی ارزیابی کردند.

به گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، دو اندیشکده آمریکایی اخیرا با انتشار گزارش‌هایی جداگانه، نسبت به دامنه فعالیت‌ها و رشد مقاومت اسلامی نُجَباء هشدار دادند.

مأموریت در مرز اسرائیل

اندیشکده آمریکایی "واشنگتن" (TheWashingtonInstitute) در بخش تحلیل و ارزیابی سیاسی وب‌سایت خود، مقاومت اسلامی نُجَباء را تحت‌الحمایه ایران و بسیار خطرناک توصیف نموده است.

پایگاه یادشده در این باره ‌می‌نویسد: هریک از گروه‌های مستقر در سوریه مأموریت مشخصی داشته و در منطقه‌ای معیّن فعال هستند. مقاومت اسلامی نُجَباء قلمرو نفوذ گسترده‌تر و قدرت بیشتری نسبت به سایر گروه‌ها داشته و حتی در مجاورت نیروهای آمریکایی و در امتداد مرزهای اسرائیل به اجرای عملیات می‌پردازد.

انستیتو واشنگتن خاطرنشان ساخته است: گروه نُجَباء در ماه مارس ۲۰۱۷ خبر از تشکیل "تیپ آزادسازی جولان" داده؛ امری که از سوی مقامات اسرائیلی تهدیدی بسیار جدی قلمداد و سبب وحشت آن‌ها شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.