سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افتتاح آزمایشگاه جامع سنجش سلامت مواد غذایی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

عبادی فرد‌آذر از اتمام فاز جدید آزمایشگاه جامع دانشگاه ایران برای انجام تمام آزمایش‌ها در حوزه مواد غذایی خبر داد.

فربد عبادی‌فردآذر  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: پیشرفته‌ترین آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی ایران با امکان پوشش تمام آزمایش‌های توزیع مواد غذایی در آستانه افتتاح قرار گرفته است؛ این آزمایشگاه دارای به روز‌ترین تجهیزات و امکانات با بالاترین سطح کیفی خدمات است.

وی با اشاره به اینکه در صورت اتمام هماهنگی‌های لازم فاز جدید آزمایشگاه جامع علوم پزشکی ایران طی چند روز آینده انجام می شود، گفت: پیش از این، بخش قابل توجهی از آزمایش‌های سلامت مواد غذایی به بخش خصوصی واگذار می‌شد که علاوه بر صرف هزینه تراکم بالای این آزمایش‌ها گاهی روند کار را از نظر زمانی با مشکلاتی مواجه می‌کرد.

عبادی آذر گفت: با راه‌اندازی فاز جدید آزمایشگاه جامع علوم پزشکی ایران این مشکل برطرف خواهد شد و به علت داشتن امکانات به روز و همسطح با آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو، امکان خدمات رسانی  برای سایر مراکز علوم پزشکی‌ نیز در اینجا فراهم است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: نوسازی، به روز‌رسانی و توسعه فاز جدید آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی ایران در بیست و پنجم اسفند ماه 96 و در قالب سه شیفت کاری فشرده به طور 24 ساعته کلید خورد و به همین منوال همه مراحل آن اعم از به روز‌رسانی و تجهیز، 25 اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسید.

انتهای پیام/

آزمایشگاه جامع موادغذایی علوم پزشکی ایران در آستانه افتتاح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
پسر من دانشگاه اميركبير كامپيوتر ميخونه اينقدر بهشون درس ميدن و فشار ميارن كه وقت نميكنن حموم برن و هميشه بوي عرق ميدن اونوقت دانشگاه بهشون ناشتا نميده ميگه خودتون برين درس كنين با اين وضع لابد منتظرين جايزه نوبل ببريم