سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان؛

تخم‌ مرغ های دولتی در راه بازار

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: به منظور تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان توزیع تخم مرغ دولتی در استان از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان اینکه سهمیه استان در بحث تخم ‌مرغ در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان 70 تن است بیان داشت: به همین منظور توزیع 30 تن تخم‌ مرغ وارد شده به خوزستان از امروز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 30 تن تخم ‌مرغ در قالب یک هزار و 400 کارتن وارد استان خوزستان شده‌اند، تصریح کرد: این تخم مرغ ها تولید داخل هستند و از خراسان رضوی وارد استان می شوند.

سلامات، قیمت هر شانه تخم‌ مرغ را 12هزار و 600 تومان و با وزن تقریبی 2 کیلوگرم و دارای کیفیت مناسب و ماندگاری بالا عنوان کرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان اذعان داشت: حدود 50 درصد از این میزان تخم مرغ در شهرستان اهواز و 50 درصد دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع خواهند شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سهمیه استان خوزستان 70 تن تخم ‌مرغ است اظهار کرد: پس از توزیع 30 تن واردشده به درون استان، میزان سهمیه باقیمانده نیز وارد خوزستان شده و توزیع می شود.

انتهای پیام/گ

توزیع تخم مرغ در بازار خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
تخم مرغ با ماندگاري بالا احتياج به توضيح دارد
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
اقاى مدير كل توضيح بدهند > يعنى چه ؟ فرصت دارند فكر كنند و جواب درست بدهند.