سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیرهای برتر ورزش الکترونیک کرمان در راه تهران

بهنام انجم شعاع، امیر اسدیان، میلاد خالقی، فرزاد رفیع زاده، امین خدادادی و محمدرضا طالبی به منظور حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، عازم رقابت های انتخابی تیم ملی در تهران می شوند.

رضا سلاجقه، مسئول کمیته ورزش های الکترونیک استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اعلام اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی ایران در رشته  PES بر روی کنسول PS4 به منظور اعزام به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، 8 خرداد جاری زیر نظر انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور به میزبانی تهران برگزار می شود، گفت: استان کرمان 5 سهمیه در این رقابت ها دارد که با توجه به اینکه دو مقام مشترک پنجم داشته ایم در تلاشیم آن را به 6 نفر افزایش دهیم.

وی به مسابقات انتخابی استان اشاره کرد و افزود: در نهایت از بین 50 نفر برتر استان که از طریق باشگاه های آدرنالین، سپنتا، مکعب و میخکوب ثبت نام کرده بودند، بهنام انجم شعاع، امیر اسدیان، میلاد خالقی و فرزاد رفیع زاده به ترتیب عناوین اول تا چهارم رقابت ها را از آن خود کردند و امین خدادادی و محمدرضا طالبی نیز به صورت مشترک پنجم شدند.

سلاجقه تصریح کرد: نفرات انتخابی مسابقات استانی به عضویت تیم ورزش های الکترونیک استان کرمان در آمدند.

وی یادآور شد: این تیم روز دوشنبه، 7 خرداد جاری برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به تهران اعزام می شود.

سلاجقه افزود: مکان برگزاری مسابقات مجموعه ورزش‌های الکترونیک "راه ابریشم" به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی رو به روی دانشگاه فنی و حرفه ای شهید شمسی پور، پلاک ۲۷ طبقه همکف و شیوه برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت تک حذفی است.

مسابقات انتخابی تیم ملی ایران در رشته  PES بر روی کنسول PS4 ، زیر نظر انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور 8 خرداد جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اعزام تیم ورزش های الکترونیک کرمان به رقابت های انتخابی تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.