سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مهلت ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد گیلان

ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد گیلان فقط تا ۱۵ خرداد ماه امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد ابراهیم سرعتی رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه ثبت نام در مدارس شاهد تنها از طریق سامانه الکترونیکی سجا انجام می‌شود گفت: آخرین مهلت ثبت نام در پایه اول ابتدایی تا ۱۵ خرداد ماه است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۷ تا ۱۹ خرداد ماه، پیامکی به اولیا ارسال تا آن‌ها از پذیرش فرزندانشان در مدارس شاهد باخبر شوند افزود: از ۲۰ تا ۲۷ خرداد نیز اولیای دانش آموزان می‌توانند به ارائه مدارک بپردازند و مدیران مدارس شاهد پس از بررسی مدارک، نتیجه قطعی ثبت نام را از ۲۷ خرداد تا ۳ تیرماه به اطلاع اولیا می‌رسانند.

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان گیلان ۱ تا ۴ تیرماه را فرصت ثبت نام پایه هفتم در مدارس شاهد اعلام کرد و گفت: اولیا می‌توانند مدارک ثبت نام را از ۱۷ تا ۲۷ تیرماه به مدرسه ارائه دهند و نتیجه ثبت نام قطعی نیز از ۲۸ تیرتا ۳ مرداد اعلام خواهد شد.

محمد ابراهیم سرعتی خاطر نشان کرد: در پایه دهم، اولیا می‌توانند ثبت نام اولیه را از ۱۰ تا ۲۴ تیرماه انجام دهند و پس از ارائه مدارک از ۲۶ تیرماه، از ۳ تا ۱۷ مرداد ماه نتایج قطعی ثبت نام از طریق پیامک به اطلاع خانواده می‌رسد.

وی ثبت نام را تنها از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir امکان پذیر دانست و افزود: ثبت نام دانش آموزان میان پایه در هر ۳ دوره تحصیلی از اول تا دهم مردادماه انجام می‌شود.

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر عدم دریافت شهریه در مدارس شاهد گفت: بابت کلاس‌های فوق برنامه و مکمل که در برنامه رسمی مدارس شاهد وجود دارد، براساس مصوبه، مبالغی دریافت می‌شود و فرزندان فرهنگیان نیز می‌توانند از ۴۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.

محمد ابراهیم سرعتی افزود: هیچ آزمونی برای ورود به مدارس شاهد برگزار نمی‌شود و پذیرش تنها براساس اولویت و ارائه مدارک شاهد و ایثارگران در درجه اول و دانش آموزان برتر علمی، فرزندان فرهنگیان، خیرین و شاغلین در بنیاد شهید در درجه ۲ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ هزار و ۲۲۰ دانش آموز در ۴۵ مدرسه شاهد استان گیلان تحصیل می‌کنند تصریح کرد: استان گیلان ۳۷۵ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام/م.ع

۱۵خرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.