سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی :

باید از ظرفیت ها‌ی علوم قرآنی برای جذب مخاطب بهره ببریم

استاندار خراسان رضوی گفت : نمایشگاه قرآن و عترت می‌تواند فرصتی مناسب برای آشنایی و ارتباط با قرآن باشد و باید از ظرفیت‌های علمی، هنری در حوزه علوم قرآنی در جلب و جذب مخاطب بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علیرضا رشیدیان در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت ضمن گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر افزود: انسان‌های قرآنی چه در پیروزی انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس در صحنه‌های امتحان توانستند از خود قوت بروز دهند و قدرت‌های بزرگ را از پای در آوردند .

وی ادامه داد: خدا رو شکر هستیم که ملت و کشور ونظام مقدس ما برگرفته از آموزه‌های قرآنی است و توانسته ایم در فرصت بهار قرآن با برگزاری جشنواره‌های قرآنی و مسابقات قرآنی ارتباطاتمان را با قرآن هر چه بیشتر گسترش دهیم.

استاندار خراسان رضوی گفت : نمایشگاه قرآن و عترت در کنار مضج شریف علی ابن موسی الرضا (ع ) می‌تواند فرصتی مناسب برای آشنایی و ارتباط با قرآن باشد .

سرابی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم گفت : مشهد از گذشته ، پیشتاز در عرصه فعالیت‌ها و هنر‌های قرآنی و حوزه علوم قرآنی بوده است و درعرصه‌های مختلف علوم قرآنی ، تفسیر و ترویج علوم قرآنی از اساتید و شخصیت‌های ارزشمندی بهره برده است.


وی افزود : یکی از این شخصیت‌های ارزنده مقام معظم رهبری است که قبل از انقلاب در مشهد به تدریس و آموزش قرآن مشغول بوده اند.

سرابی ادامه داد: مشهد را باید بدون شک به عنوان پیشتاز و خاستگاه فعالیت‌های قرآنی بدانیم و اگر مشهد و خراسان رضوی را پایتخت فعالیت‌های قرآنی جهان اسلام بنامیم سخنی به گزاف نگفته ایم ، زیرا ظرفیت‌های زیاد قرآنی در این استان وجود دارد دارد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : درنمایشگاه قرآن و عترت ۵۰۰ رخداد قرآنی در ۲۵۰ غرفه نمایشگاه در ۲۴ بخش نمایشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام // ف. غ
 
 

 

برگزاری آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت درمشهد

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، قران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.