سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی درنمازجمعه اراک؛

به کشور‌های اروپایی اعتماد نداریم

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درخطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: به کشور‌های اروپایی اعتماد نداریم.

   به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع مسئولان کشورگفت: آمریکا قابل اعتماد نیست وما به کشور‌های اروپایی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری اروپایی‌ها باید به برجام متعهد بوده و دوگانه عمل نکنند افزود: شرط ما فقط تعهد و پایبندی به برجام است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه آمریکا ۶۰ سال است که جنایاتش را ادامه می‌دهد وعهد شکنی می‌کند اضافه کرد: حدود ۱۲ سال ایران درگیر برجام بودوحالابعد از گذشت حدود سه سال از امضای آن، ترامپ از ابتدای ورودش بنای مخالفت با برجام را گذاشت و درنهایت از آن خارج شد و به مردم دنیا ثابت شدایران پایبند به عهد بوده و آمریکا عهدشکن است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران در دفاع مقدس به خصوص آزادسازی خرمشهر نشان داد با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی دست‌یافته و توطئه‌های دشمن را بی‌ثمر می‌کند.

واگذاری‌های غیراصولی صنایع زمینه آسیب دیدن استان را رقم می‌زند

وی به اعتراضات کارگری در اراک هم اشاره کرد و گفت: واگذاری‌های غیراصولی صنایع زمینه آسیب دیدن استان را رقم می‌زندو مسئولان رده‌بالای کشور باید شرط اهلیت را در واگذاری‌ها رعایت کنند.

امام جمعه اراک حوزه و دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تکیه نکردن به بیگانگان و فروش نفت را گره‌گشای مشکلات جامعه دانست وافزود: دانشگاه‌ها باید کارآفرین و گره گشا باشند.

سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه، سالروز تأسیس مجلس شورای اسلامی، هفته احسان و نیکوکاری و ولادت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر موضوعات خطبه‌های نمازجمعه اراک بود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.