سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرملین اتهامات وارد شده به روسیه درباره سرنگونی هواپیمای مالزیایی را رد کرد

کاخ کرملین دست داشتن روسیه در سرنگونی هواپیمای مالزیایی بر فراز اوکراین در سال ۲۰۱۴ را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، کاخ کرملین اتهامات وارده به روسیه را مبنی بر اینکه در سرنگونی هواپیمای مالزیایی بر فراز اوکراین دست داشته است، رد کرد.

هلند و استرالیا اعلام کردند روسیه را مسئول سقوط هواپیمای پرواز «ام اچ ۱۷» خطوط هوایی مالزی در اوکراین می‌دانند. این در حالی است که وزارت دفاع روسیه روز پنج‌شنبه اعلام کرد هیچ یک از سامانه‌های موشکی پدافند هوایی ارتش روسیه از مرز این کشور و اوکراین عبور نکرده است.

وزارت دفاع روسیه این موضوع را در پی انتشار گزارش گروه تحقیقات مشترک درباره سانحه هوایی ام اچ ۱۷ در دنباس در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «این وزارتخانه از اظهارات نمایندگان گروه تحقیقات بین‌المللی در کنفرانس مطبوعاتی درباره سانحه هوایی بوئینگ ام اچ ۱۷ مالزی بر فراز اوکراین در تاریخ ۱۷ ژوئیه سال ۲۰۱۴ مطلع شده است. این وزارتخانه در نخستین ساعات پس از وقوع این سانحه هوایی، ادعا‌های اوکراین را درباره دست داشتن روسیه در وقوع این سانحه هوایی بر فراز اوکراین رد کرد و شواهدی را در این خصوص در اختیار گروه تحقیقات هلندی قرار داد.»

وزارت دفاع روسیه در ادامه تاکید کرد هیچ یک از سامانه‌های موشکی پدافند هوایی ارتش روسیه از مرز روسیه-اوکراین عبور نکرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.