سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان:

برنامه های تابستانی کانون پرورش فکری برای کودکان اصفهانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان درتابستان امسال خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی قربانی، کارگاه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی از جمله آشنایی با قرآن، خوشنویسی، نقاشی، سفالگری، خلاقیت ادبی، نمایش عروسکی، پویا نمایی، عکاسی، نجوم و سایر کلاس ها را از برنامه های تابستانی کانون برشمرد وگفت: مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راکودکان و نوجوانان ۶ تا۱۶ سال هستند.
به گفته وی، در بخش فرهنگی برنامه های گوناگونی در قالب 30 فعالیت انجام می شود که قصه گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، معرفی کتاب، بحث آزاد، معرفی شخصیت، کاردستی، بازی و سرگرمی، نمایش و نقد فیلم، نمایش خلاق، اردو، سفر و بازدید از جمله این برنامه ها ست.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، با بیان اینکه این استان با داشتن 60مرکز رتبه اول کشور را دارد و بیشترین تعداد مراکز تخصصی کانون متعلق به استان اصفهان است ،گفت: هدف از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و هنری کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.
بنابر اعلام قربانی ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان دارای مراکز ثابت، سیار روستایی و شهری، فراگیر و مراکز پستی است که فعالیت های کانون برای120هزار نفر عضو خود در مراکز ثابت، بصورت متمرکز و در مراکز پستی به شکل مکاتبه ای انجام می شود.
وی محدوده فعالیت مراکز سیار را روستاها و مناطق محروم شهرها بیان کرد و گفت: مراکز فراگیر نیز برای خدمات رسانی به کودکان معلول، نابینا و کم بینا دایر است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.