سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اموال سرقتی ۸۰ میلیونی در ساری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصر علی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۷ دستگاه ضبط و پخش خودرو، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ دستگاه دلر برقی، ۱۵ عدد مدارک هویتی سرقتی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر مواد، ابزار و ادوات مصرف موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح، گفت: در این طرح ۱۹ متهم که ۲ نفر آن‌ها از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر بودند شناسایی و دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از همکاری خوب مردم با پلیس، افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.
انتهای پیام/آ

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.