سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۳ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۳ میلیارد ریالی انواع کالا‌های قاچاق در استان در یکماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: هدف از قاچاق کالا که باعث از بین رفتن بسیاری از فرصت‌های شغلی ممکن می‌شود، تخریب ریشه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به انهدام ۲ باند قاچاق کالا در استان در یک ماهه گذشته، افزود: ۱۷۰ متهم به قاچاق کالا در این مدت با رصد‌های اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ مفخمی از کشف ۵۴ دستگاه کولر گازی، ۲۷۰ دستگاه ادوات کشاورزی، ۴ دستگاه موتورسیکلت خارجی در این استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح‌ها و در راستای طرح جلوگیری از عرضه و ورود کالا‌های سلامت محور، ۱۰۳ هزار نخ سیگار خارجی، ۶ هزار و ۸۸ قلم انواع دارو از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران کشف ۱۷ هزارو ۱۸۷ دام ماهی فلسدار و غضروفی، ۲ هزار و ۱۳۷ عدد شی ء. تاریخی و ۳۰ هزار شاخه چلم و ۷۱ تن چوب جنگلی قاچاق را از دیگر موفقیت‌های این طرح برشمرد و افزود: قاچاق کالا و تاراج منابع ملی تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

وی از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.