سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساعدت به شهرداری‌های استان قزوین از طریق واگذاری معادن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به شهرداری‌هایی که طرح دولتی، انجام دهند از طریق واگذاری معادن مساعدت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست شورای معادن افزود: شهرداری‌ها به دلیل کمبود اعتبار، اجرای بعضی از پروژه‌ها را، بر عهده گرفته اند به همین دلیل تصمیم گرفته شده است تا با اعطای مجوز برداشت از معادن شن و ماسه رودخانه ای، عمومی و انفال به شهرداری‌ها کمک شود.

فرخزاد افزود: از اواسط سال گذشته اختیارات شورای عالی معادن کشور به شورای معادن استان واگذار شد که درباره پرداخت حقوق دولتی توسط معادن، مسائل زیست محیطی معادن و برداشت‌های بی رویه تصمیم گیری می‌کند.

فرخزاد ادامه داد: باید حق بهره برداری از معادن رودخانه‌ای تنها به نهاد‌های دولتی و شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های دولتی واگذار شود و بهره برداری از معادن کوهی نیز در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری قزوین هم در این نشست گفت: قانون جدید درباره منع و کاهش بهره برداری از منابع رودخانه‌ای از سوی دبیر شورای معادن کشور ابلاغ شده است و شهرداری‌های استان از قبل تقاضا‌هایی برای برداشت از این منابع داشته اند.

پیمان پیرمرادی افزود: باید به درخواست‌های شهرداری‌های کوچک نیز در این زمینه رسیدگی کرد تا نیاز آن‌ها در زمینه تامین منابع برای پروژه‌های دولتی و عمومی برآورده شود.

انتهای پیام/

برگزاری نشست شورای معادن قزوین

برچسب ها: شهرداری ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.