سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات مادر38 ساله باردار از توابع بخش شهرستان کوهرنگ از سوی اورژانس هوایی اصفهان

یک مادر باردار از توابع بخش‌های شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری توسط اورژانس هوایی اصفهان به بیمارستان منتقل و از ایجاد مشکل برای او جلوگیری شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به ماموریت اورژانس هوایی اصفهان اظهار داشت: دو روز گذشته انتقال یک مادر باردار از یکی از بخش‌های شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری که امکانات انتقال زمینی وجود نداشت به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گزارش شد.

غفور راستین  ادامه داد: در پی اعلام این گزارش بلافاصله یک دستگاه اورژانس هوایی به منطقه بازفت در چهارمحال و بختیاری روستای الورگ اعزام شد و مادر باردار 38 ساله به وسیله اورژانس هوایی به مرکز شهرکرد منتقل شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان پیرامون حادثه‌های سنگین در روزهای گذشته بیان کرد: در بعدازظهر آخرین روز از ماه اردیبهشت برخورد یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه سواری وانت در باغ بهادران به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه یک فوتی و 4 مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان خانم و آقا برای ادامه روند درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.