سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده‌های غرب خراسان رضوی

رئیس پلیس راه سبزوار گفت: اردیبهشت ماه امسال ۶ نفر در تصادفات جاده‌های غرب خراسان رضوی کشته شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد کاهش دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ علی فتحی افزود: طی این مدت 58 حادثه در جاده‌های غرب خراسان رضوی رخ داد که بر اثر آن 23 نفر مجروح شدند.

وی گفت: آمار حوادث مزبور نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش داشته است و بیشتر این حوادث در مسیر شاهرود - سبزوار - نیشابور رخ داد و مهمترین علل آن بی توجهی راننده به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

رئیس پلیس راه سبزوار افزود: 14 گروه گشت محسوس و نامحسوس، سه پاسگاه ثابت و ایستگاه‌های سیار پلیس راه در جاده‌های سبزوار فعال هستند و 12 دوربین نظارتی و کنترل نیز میانگین سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند.

فتحی گفت: رانندگان برای داشتن سفر ایمن باید پس از هر 2 ساعت رانندگی دست کم 20 دقیقه در یک محل مناسب توقف و استراحت کنند.

وی افزود: رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی برای پیشگیری از حوادث ناگوار توصیه می‌شود.

انتهای پیام//م. ن

تلفات جاده‌های غرب خراسان رضوی 25 درصد کاهش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.