سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار مجموعه داستان "اصغر پیکاسو" اثر نویسنده املشی

مجموعه داستان "اصغر پیکاسو" پنجمین اثر عباس رسولی املشی منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: مجموعه داستان "اصغر پیکاسو" پنجمین اثر عباس رسولی املشی با تصویرگری شیما وهابی املشی و شهرزاد وهابی املشی ازسوی انتشارات آوای غزل در هزار نسخه در اردیبهشت ١٣٩٧ چاپ و انتشار یافت.
وی افزود: این اثر شامل یازده داستان کوتاه با عنوان‌های رویای نویسندگی، پشیمان، کلاس انشا، نامادری، فداکاری، عذاب وجدان، سوء استفاده، صبر کن نگهبان، اصغر پیکاسو، حرف مردم و رقص نیاز است که بیشتر این داستان‌ها در دهه‌های شصت و هفتاد نوشته شده و بار‌ها در نشریات کشوری و استانی چاپ شده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: عباس رسولی املشی، شاعر، نویسنده، ویراستار و پژوهشگرگیلانی، متولد ۱۳۴۳ املش و تحصیلات خودرا تامقطع دیپلم دراین شهرستان گذرانده است و تامقطع کارشناسی ارشدزبان وادبیات فارسی به تحصیلات خود ادامه داده است.
قاسم مصفا افزود: این نویسنده، شاعر و پژوهشگرگیلانی درسال ۷۵ به استخدام آموزش و پرورش درآمد و هم اکنون سرگروه و دبیر زبان و ادبیّات فارسی دوره دوم متوسطه رودسر است.
وی گفت:عباس رسولی املشی نوشتن داستان را از سال ٦٤ و سرودن شعر را از سال ٦٥ شروع کرده و بیشتر اشعار او در قالب‌های غزل، نیمایی، دوبیتی و رباعی است. وی برای نخستین بار در سال ١٣٧٣ انجمن ادبی با نام " اندیشه " را در شهرستان املش تأسیس کرد و تا سال ١٣٨٨ به عنوان مسئول و مجری انجمن فعالیت داشت.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: رسولی املشی ریاست انجمن‌های ادبی کانون‌های فرهنگی تربیتی شهید جعفریان و کوثر رودسر، کانون ادبی "آوای شالی " کتابخانة عمومی مرحوم حاجیان بخش رانکوه شهرستان املش و کانون ادبی" ادبستان" کتابخانة عمومی شمس لنگرودی از دیگر فعالیت‌های ادبی وی است.
قاسم مصفا افزود:همچنین این نویسنده گیلانی داوری مسابقات فرهنگی و هنری و انشای نماز در سطح شهرستان و استان، کسب رتبه‌های برتر رشته‌های شعر و داستان در جشنواره‌ها و همایش‌های استانی و کشوری را در کارنامة ادبی خود دارد.
وی تصریح کرد: ازاین شاعر، نویسنده و پژوهشگر گیلانی تاکنون پنج اثر به نام‌های: جهان فوتبال، فرصت سبز، نوبت آینه، عموچانچویی و اصغر پیکاسو چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام / ق

چاپ  مجموعه داستان "اصغر پیکاسو" پنجمین اثر عباس رسولی املشی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.